سفیانی

یعنی در حالی که اعراب اکثراً پوستی تیره و چشمان و موهایی سیاه دارد ، این احتمال هست که بیان موهای زرد تنها برای نشان دادن این مطلب باشد که او از نژاد عرب نیست؟! (یعنی دورگه است؟)

البته لازم به ذکر است که محققین دیگر این مسئله( زرد رنگ بودن موهای سفیانی) را جزو روایات ضعیف السند می دانند ، باز با این حال ما این احتمال را نیز بررسی نمودیم. 

کاسه سر سترگ و کتفهای چهار شانه  که در روایات برای سفیانی شریف ذکر گردیده است ، دقیقا بر عبدالله دوم صادق است.

 

اما در مورد آبله رو بودن : محققین این روایات را محکم السند نمی دانند باز ما به بررسی این مشخصه سفیانی می پردازیم :

با پیشرفت علوم پزشکی چندین دهه است که بیماری آبله در جهان ریشه کن شده است ، و سالهاست که حتی یک نفر که به این بیماری مبتلا باشد ، یافت نشده است.

بنا به گفته منابع معتبر پزشکی دهها سال است که بیماری آبله ریشه کن شده و حتی یک مورد فرد مبتلا به آبله نیز یافت نشده است

آیا می توان در نظر گرفت که امام صادق(ع) از بیان چهره آبله گون برای سفیانی ، چهره ای را مد نظر داشته اند که در نگاه اول شبیه چهره های مبتلایان به آبله باشد؟ حتی اگر این احتمال را هم بدهیم این صفت چگونه می تواند در مورد عبدالله دوم صادق باشد ؟

مشخصاتی که معصومین برای شخصیتهای ظهور بیان فرموده اند دو نوعند یکی ثابت و دیگری متغیر ، ثابت از این جهت که مثلاً نسب سفیانی از ابتدا از بنی امیه است و بی تردید عوض نخواهد شد ، اما برخی صفات جسمانی هستند که قابل تغییرند مانند صفات صورت و بینایی یا نقص اعضای مختلف بدن  که می تواند برای یک شخصیت در زمانهای مختلف ایجاد شود.

برخی صفات متغیر سفیانی مانند آبله رو لزوماً برای همه عمر سفیانی صدق نمی کند ، و ممکن است برای لحظات پیانی کار او یعنی نزدیک به خروج ذکر گردیده باشد که در این صورت نیز صحیح است.

همچنانکه دست راست مقام معظم رهبری(مدظله) بعنوان یکی از صفات آشکار و مهم سید خراسانی از ابتدا در معظم له وجود نداشت و در سن 42 سالگی در حادثه ترور برای ایشان پیش آمد.

و یا در موردی دیگر ویکتور یوشنکو که سردمدار انقلاب نارنجی اوکراین بود در ابتدا دارای صورتی سالم و زیبا  بود ولی توسط  دشمنانش مورد سو قصد با مواد سمی قرار گرفت و صورتی زشت و آبله گون پیدا کرد!

ویکتور یوشنکو سیاستمدار اوکراینی و رهبر انقلاب نارنجی اوکراین که با مواد سمی توسط دشمنانش مورد سوقصد قرار گرفت و چهره ای پرجوش و آبله گون پیدا کرد.

 

آیا امکان دارد که پادشاه اردن در جریان سوقصدی که به جانش خواهد شد ،  صفت دیگر سفیانی یعنی آبله رو بودن را پیدا کند؟ باید منتظر ماند و دید!

البته به استحضار عزیزان رسید که آبله رو بودن و موهای زرد سفیانی از اعتبار سندی برخوردار نیستند با این حال ما به بررسی آنها پرداختیم.

موضوع دیگری که برخی خوانندگان از سفیانی در ذهن دارند ، چهره وحشتناک او و یک چشم بودن اوست ، در حالی که همانگونه که عرض شد هیچ کدام مورد قبول محققین نمی باشد ، در مورد آبله رو بودن توضیح لازم داده شد که این روایت از استحکام کافی برخوردار نبوده و بر فرض صحت هم می توان انتظار داشت که در تا هنگام خروج سفیانی در چهره وی آشکار شود یا در مورد یک چشم بودن که از کلمه " اعور " به غلط برداشت شده است ، منظور یکجانبه دیدن مسائل است و نه آنگونه که برخی می پندارند یک چشم بودن.

اما نکته دیگری که قابل توجه است این مسئله است که چهره انسان ارتباط مستقیمی با ارتکاب جرم دارد بطوریکه افرادی که جرم و جنایت می کنند ، بعد از مدتی کاملاً آثار زشتی آن در چهره خود را نمایان می سازد ، در مورد عبدالله دوم نیز این نکته قابل تامل است که چهره ایشان با وجود اینکه در جوانی عادی است اما به تدریج که بر خباثت او افزوده می شود ، چهره اش نیز وحشتناک تر می شود و یقیناً بعد از خروج و ارتکاب جنایاتی که ذکر آنها تن انسان را می لرزاند ( مانند سر بریدنهای گسترده و پختن اطفال در دیگ!و ....) صورت او کاملاً از حالت عادی خارج و زشتی این جنایات بزرگ چهره او را نیز زشت و کریه خواهد نمود.

با اینکه عبدالله در ابتدا چهره ای عادی دارد به مرور زمان چهره اش وحشتناک تر می گردد. رشد رذالتها در عبدالله به خوبی در چهره او خود را نشان می دهد ، و در صورتی که بعد از قیام و ارتکاب جنایات دهشتناک ذکر شده در روایات ، زشتی چهره مذکور در روایات برای سفیانی به طور کامل در عبدالله آشکار خواهد شد.

 4- محل خروج او وادی یابس خواهد بود.

آنچه که روایات بر آن تاکید دارند و مورد قبول همه است که این که سفیانی از شام خروج خواهد کرد ، شام شامل 5 قسمت سوریه ، اردن ، حمص ، حلب و فلسطین است ، اشتباهی که در طی سالیان گذشته در مورد محل خروج سفیانی روی داده است این است که شام مساوی با سوریه و دمشق انگاشته شده است در حالی که شام شامل 5 قسمت مختلف است و خروج سفیانی از هریک از این 5 منطقه می تواند رخ دهد در حالی که اکثریت قریب به اتفاق روایات محل خروج سفیانی را وادی یابس ( بیابان خشک و سوزان ) می دانند ، روایتی وجود دارد که آمدن او را از سمت دمشق ( نه خود دمشق) می داند.

امیرالمومنین :

« او از فرزندان ابوسفیان است ، به سرزمین آرامش و آسایش وارد می شود و بر منبر آن تکیه می زند » بحار ج 52 ص 205

از قدیم الایام دمشق بعنوان سوریه به سرزمین آرامش و آسایش (ارض قرار و معین )معروف بوده است. روشن است که در این حدیث امام علی(ع) می فرماید که به این سرزمین (دمشق) وارد می شود و نه اینکه از آنجا قیام کند و اکثر روایات شریف نیز اشاره دارند که سفیانی به دمشق وارد می شود.

رسول اکرم(ص) :

« در آن هنگام بی درنگ از وادی یابس ( بیابان خشک و سوزان) خروج کرده وارد دمشق می شود» بشاره الاسلام ص 86 و 106

حضرت علی(ع) : « ... و چون چنین شد پس هند جگر خوار از « وادی یابس » (دره خشک ) شورش می کند تا اینکه بر منبر دمشق قرار بگیرد ، وقتی چنین شد ، منتظر قیام مهدی(عج) باشید .. » الغیبه شیخ طوسی ص 277

اما وادی یابس کجاست؟

آیا وادی یابس که محل خروج سفیانی ذکر شده است ، می تواند محل خروج عبدالله دوم ، پادشاه دوم نیز باشد؟!

وادی یابس به به احتمال قریب به یقین در منطقه جنوب غربی سوریه و شمال اردن در منطقه ای بنام حوران قرار دارد ، حوران منطقه ای خشک و سوزان می باشد. که در معنی نیز همین حقیقت را معنی می دهد. جالب است که حوران در زبان عبری نیز معنای "دره خشک" را می دهد.

حوران با وجود اینکه در برخی مناطق دارای پوشش گیاهی خوبی دارد با این وجود دره های خشک و سوزانی نیز دارد.

دو نکته مهم که بر انطباق حوران بر وادی یابس صحه می گذارد این است که اولا شهر حوران که در شمال اردن واقع است دارای ساکنینی می باشد که اکثریت آن را دروزیها تشکیل می دهند و دروزیها طایفه ای هستند که بنا به سابقه تاریخی می توانند همان طایفه کلب باشند که اینک نیز دشمنی عمیقی با شیعیان داشته و رابطه نزدیکی با اسرائیل و پادشاه اردن دارند.

منبع : ویکیپدیا

اردن اصولاً کشوری خشک و بایر است ، مخصوصا در شمال این کشور در منطقه حوران که مشترک بین سوریه و اردن می باشد

نکته مهم و جالب دیگر این است که بر خلاف جنگهای قدیمی که در آن زمان به علت مشخص نبودن دقیق مرزها مکان خروج کاملا مشخص نبود ، الان اگر جنگی بخواهد بین دو کشور صورت گیرد باید از نقطه صفر مرزی آغاز گردد و واقع شدن منطقه حوران در نقطه صفر مرزی اردن و سوریه این احتمال را به شدت تقویت می کنند ، که حوران بعنوان نقطه خروج سفیانی همان وادی یابس مورد اشاره روایات شریف است.

وادی یابس در نقطه صفر مرزی اردن و سوریه

حوران در عربی و عبری همانند « وادی یابس»به معنای دره خشک است

ساکنان شهر حوران بعنوان یکی از شهرهای منطقه حوران اکثراً دروزی مسلک هستند که بعنوان خانواده بنی کلب مطرح هستند.

منطقه حوران در نقطه صفر مرزی بین سوریه و اردن قرار دارد و این به زیبایی مفهوم آغاز حمله و خروج پادشاه اردن بعنوان سفیانی را قابل درک می سازد.

5- دشمنی عمیق سفیانی با شیعیان و اهل بیت(ع)

 

و انطباق کامل آن با پادشاه اردن

 

                      

 

روایات شریف بیان می دارند که اصلی ترین گروهی که توسط  سفیانی قتل عام خواهند شد ، شیعیان هستند ،که این موضوع از کینه و عداوت سفیانی با شیعیان حکایت دارد

و البته دشمن اصلی سفیانی نیز شیعیان ایران و یاران سید خراسانی و یمانی می باشند که از آنها شکست خواهد خورد .

 جنایات بیشمار و وحشتناک لشگریان سفیانی  در میان شهرهای عراق غیرقابل باور است. کشتار وسیع ، سربریدن های گسترده ، شکافتن شکم زنان حامله ، پختن کودکان در دیگهای بزرگ و ... به راستی که وحشتناک است و از عمق کینه سفیانی از شیعیان حکایت دارد.

سه عامل مهم را می توان در کینه عمیق سفیانی نسبت به شیعیان و اهل بیت(ع) دخیل دانست ، اول اینکه همانگونه که روایات شریف اشاره دارند ، نسب سفیانی از امویان است و امویان از قدیم الایام به دشمنی به شیعیان و ذریه رسول الله (ص) معروف می باشند ، دوم اینکه سفیانی دارای خلق و خو و پرورش غربی و یهودی است که در تضاد و دشمنی کامل با فرهنگ شیعی قرار دارد و البته حامیان غربی و یهودی سفیانی او را به انجام این جنایات تشویق و ترغیب می نمایند.

سوم : سفیانی می داند که دشمن و مانع اصلی او در کشورگشائیهایش شیعیان هستند ، لذا تلاش دارد که با ایجاد وحشت در آنها این مانع را از میان بردارد.

امام صادق(ع) در رابطه با این دشمنی عمیق و تاریخی سفیانی با ائمه اطهار(ع) می فرماید :

« ما و اولاد ابوسفیان دو خاندان هستیم که به خاطر خدا با یکدیگر دشمنی داریم. ما گفتیم که خداوند راست می گوید و آنها گفتند که خداوند دروغ گفت. ابوسفیان به جنگ پیامبر برخواست و معاویه فرزند ابوسفیان به جنگ علی بن ابیطالب رفت و یزید پسر معاویه به نبرد با حسین بن علی(ع) پرداخت و سفیانی به مصاف قائم(عج) برمی خیزد » بحار ج 52 ص 190

امام باقر(ع) :

 « گویا من سفیانی (یا رفیق او) را می بینم که در سرزمینهای سرسبز کوفه اقامت گزیده و منادی او ندا دهد ، هرکس سر یک تن از شیعیان را بیاورد ، هزار درهم پاداش اوست ... » بحار ج 52 ص 215

 

کینه عمیق خاندان پادشاهی اردن و عبدالله دوم نسبت به شیعیان!

 

۱-عبدالله دوم ، طراح توطئه  « هلال شیعی »

۲- پناه دادن گروهک تروریستی منافقین

۳- حضور فعال در ترور " عماد مغنیه "

۴-  ترور سید عبدالعزیز حکیم در ضیافت پادشاه اردن

۵- حضور فعال در جنگ عربستان و شیعیان یمن و اعزام 2000 کماندو ورزیده برای سرکوب شیعیان

۶- دشمنی دیرینه با حزب الله لبنان و ایران

۷- سختگیری و بدرفتاری شدید با شیعیان بومی و آواره در اردن

۸- واکنش گستاخانه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)

۹-  آغاز جنگ ایران و عراق با شلیک گلوله توپ توسط ملک حسین 

۱۰ - روابط گسترده با دشمنان تشیع در خاورمیانه

 

 

عبدالله دوم ، طراح توطئه « هلال شیعی »

 

         

 

پادشاه اردن و اربابان او که در نظر داشتند بعد از فتح عراق حکومتی دست نشانده و مطیع و در صورت امکان لائیک و غیر شیعی در این کشور بر سر کار بیاید ، بعد از حضور گسترده و فعال شیعیان در انتخابات عراق و بر سرکار آمدن دولتی پایبند اسلام و تشیع با طرح نظریه " هلال شیعی " عمق ناراحتی و کینه خود را از شیعیان نشان داد ، وی در این نظریه به اهل سنت هشدار می دهد که شیعیان در منطقه خاورمیانه از ایران و عراق و لبنان و یمن و ... در حال قدرت گیری هستند و به طور غیر مستقیم در نظر دارد که اهل تسنن را برای مقابله با شیعیان تحریک کند که البته دکتر احمدی نژاد نیز در سفر به سوریه در جمع گروههای مقاومت فرمود که هلال شیعی اکنون کامل شده و به قرص تمام تبدیل گردیده است ، جالب است که در اردن عبدالله را با کنایه بنام " ابوهلال " می شناسند.

بعد از اظهارات پادشاه اردن موج بزرگی در کشورهای منطقه و جهان به مستمسک قرار گرفتن این نظریه ایجاد شد.

 

پناه دادن به گروهک تروریستی منافقین :

 

     

 

 در حالی که گروهک منافقین با سابقه صدها جنایت بزرگ در پرونده خود بعنوان دشمنان خونی شیعیان ایران مطرح هستند ، ملک عبدالله

/ 2 نظر / 5 بازدید
محمد تقی

اللهم عجل لولیک الفرج

تقی زاده

دلم برا ظهور یه ذره شده عالی بود مطالب را ادامه بده تا خبر ظهور